lördag 16 april 2011

Tror du på spöken?

Jag tror det spökar hos oss. Det har hänt en del skumma saker som är svåra att förklara. Bland annat har TV´n slagits på, utan att någon av oss varit i samma rum som fjärrkontrollen och TV´n.

Två av våra tavlor har ramlat ner från väggen. Nu senast kl 04.30 imorse då jag vaknade av en smäll och ett krasch.

När man har katter låter det ibland så när en blomkruka eller ljuslykta går i golvet. Det är sånt man får räkna med.


Jag tog mig upp för att se vad som åkt i golvet. Letade igenom flera rum tills jag tillslut kom ut i lilla hallen och såg detta





Jag stängde bara dörren och gick tillbaka till sängen. Det är svårt att somna om när man vaknat så plötsligt.

Varför ramlar tavlorna ner från väggarna så där? Spökar det?

Och vem har satt monster-fotavtryck i taket i vårat kök?



Jag ska fundera över det när jag värmer min korvstroganoff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!