tisdag 12 april 2011

Kvittrande fåglar på en kvist

Sitter här vid bordet med min dator. Min mage krampar av nervositet inför morgondagen. Jag ska vara på sjukhuset i Piteå kl 11. Hemma är det undanplockat och städat. Många projekt är halvfärdiga och det stressar mig en aning. Jag är nog mer nervös inför hur det kommer kännas efter än själva operationen, om än jag är nervös inför den med.


Jag har målat klart skänken vi flyttade in i matrummet. Den vara bara grundmålad innan så det var tvunget att målas på. Antikvit blev den.






















Här ser ni resultatet före och efter . Jag har sytt fåglar som jag satte fast i trollhassel som jag lagt på skänken. Det blev faktiskt fint tycker jag, men jag måste göra bättre fötter på fåglarna så de blir lättare att sätta fast.


2 kommentarer:

  1. Vad fin skänken blev och vilka mysiga tapeter ni har.
    Hoppas det går bra för dig :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till!!!

    Det ser jättefint ut förövrigt!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!