söndag 3 april 2011

Snörvel

Min näsa är utsliten av allt snytande. Det gör ont under näsan och jag har använt upp hur mkt snytpapper som helst. Tar det aldrig slut? Jag sitter och jobbar med några fåglar som jag sytt. Imorgon innan jobbet ska jag åka in till stan och gå på Ohlssons tyger och shoppa lite grejer jag behöver och så ska jag köpa en kvist med ormhassel till fåglarna jag syr. Jag väntar med spänning på träplattorna till mina väggtroféer. Hoppas de snart blir klara så jag får dessa klara. I veckan är sista jobbveckan innan operationen. Det känns overkligt och lite oroande. Jag känner mig nervös för att bli sövd och opererad. Orolig för hur det ska kännas efteråt och hur ont jag kommer ha, vad jag kan göra. Jag vill ha det undangjort samtidigt som jag vill att det ska vara länge kvar. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och snyta mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!