tisdag 19 april 2011

På jakt efter Pälsen

Vi var ute och letade efter Pälsen nu ikväll.




Vi ropade och ropade men inget såg eller hörde vi från henne. Det enda svar vi fick var ett galet bräkandet från bondens får.






M hade på sig en mössa som jag sytt åt henne. Jag tycker att hon blev jättesöt i den!





Fåren var väldans närgångna och den största baggen var snudd på obehaglig när han ställde sig upp på planket och såg ut att vara på väg över.







Tittut!





M grävde upp en flaska i skogen och jag hittade två dörrar som jag ska tigga till mig av bonden.

Men som sagt....ingen Pälsen!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att hon dyker upp!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Men jag hade hellre läst goda Pälsnyheter! Tumhållning här också!!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!