fredag 1 april 2011

Jag har funderat


Idag har jag tänkt på bloggandet. På allt vad det ger och får mig att känna. Jag tycker det är roligt att blogga. Jag har haft två bloggar tidigare därjag skrivit om mitt liv i allmänhet.


Sen när jag flyttade ut på landet kom jag på att jag skulle ha en blogg där jag skulle skriva om inredning, renovering osv. I samma veva började jag blogga här, om pysslande och mitt lilla företag Luna D sign.



I början hade jag tre bloggar samtidigt vilket resulterade i en riktigt usel uppdatering och samma saker som stod på flera ställen. Det leder också till en hel del stress. Jag tycker inte om att känna den känslan av tvång att uppdatera och bristen på saker att skriva om. Det blir lätt så när man ska skriva om olika saker på olika ställen. DÄRFÖR HAR JAG BESTÄMT MIG FÖR ATT:


* slå ihop min två aktuella bloggar, http://www.designofluna.blogspot.com/ww.designofluna.blogspot.com/ (den här) och http://www.villasolsidan.blogspot.com/ (min sk personliga/inredningsblogg som blivit lite undanskuffad)



Så härmed blir alla uppdateringar på denna sida oavsett det är pyssel, företag, personligt, inredning, tankar och allt annat mellan himmel och jord. Detta kommer förhoppningsvis att bespara mig både tid och energi. Så ni är välkomna att gå in på Villa Solsidan och uppdatera er på det jag skrivit hittills.


1 kommentar:

  1. Så mycket lättare för mig som läst bägge bloggarna och känt mig en smula förvirrad. LOL

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!