lördag 23 april 2011

Påskafton

Igår var Freddy, Sarah, Alex och Tilde här och åt middag. Det var trevligt. Marit tyckte det var spännande med en bäbis.




Fina ägg som min mamma köpt









Körsbärsblommor i påskriset





Vi åt lax och svamppaj. Mums!





Fina Smilla


Tilde posar med sina 4 tänder och solglasögon.


Fin bild på mor och dotter




Freddy funderar och diskuterar


Syskonmys

Nu har jag fått ta bort mina stygn. Det ser rätt så bra ut. Vi körde en hemmaborttagning av dem så slapp jag åka till vårdcentralen. Mats har ju jobbat inom sjukvården och på patologen, så han kan sin sak. Så om någon behöver en obduktion gjord så är det bara att höra av sig...



Marit testar flygkraften i sopkvasten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!