fredag 10 februari 2012

Vad kan det vara?

89 besök till och vi är där gott folk....vaddå undrar ni?
TÄVLINGSDAX!!

Men vi är inte riktigt där än, så jag visar det stora paketet vi har i hallen.



































Vad är det?
Jo, det är min julklapp till Mats. Ett stort inramat gammalt sjökort över Luleå skärgård. Precis det han önskade sig.

Men har han inte öppnat det än? Jo, på julafton såklart!

Men varför är det inslaget igen då? För att den behövde åtgärdas på baksidan. En extra kartong som pressade fram kartan lite mer, den var nämligen lite säckig.

Vart ska ni hänga upp den? I hallen, så det är bland det första som man ser när man kommer in.


















Faktum är att vi har alldeles för lite väggyta i huset. Mycket fönster, stora fönster men nästan ingen vägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!