tisdag 21 februari 2012

Teknikens värld

Jag gillar teknik väldigt mycket. Jag är överlycklig över att de uppfann digitalkameran, jag älskar att se på TV, jag uppskattar bra musik med bra ljud.






































Jag älskar att ha en egen tvättmaskin och det är enkelt att värma saker i microvågsugnen.

Men problemet är när tekniken strular. Det är förjä**igt.
Just nu är det tvättmaskinen som lever sitt eget liv. Den vägrar tömma ut vattnet, sköljer inte och tvätten är allt annat än ren när man väl får upp luckan.
Dessutom är teknik dyrt. I värsta fall får vi köpa en ny maskin, den har ett antal år på nacken. Men inte är det roligt att behöva lägga sina slantar på en sådan sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!