torsdag 23 februari 2012

Aj aj aj

För någon dag sedan hände det första gången. Huggande smärtor i bröstet. Det var väldigt obehagligt. Det kändes nästan som att någon stack en kniv i mig.
Det kom och gick några gånger och sen försvann det.

Idag hände det igen.
Jag kände mig nästan rädd att ta ett djupt andetag.
Jag vet att det antagligen är en låsning i bröstryggen, för det kan faktiskt kännas på framsidan också.

Men det är klart att det orsakar lite ångest, just med smärtor i det området.

Det känns nästan som den gången då jag bröt bröstben-spetsen. Det var en obehaglig upplevelse. Att känna hur den ger vika. Den kanske inte bröts av, men den böjdes i alla fall från sitt ursprungliga läge.


























Jag ska ta och boka en tid hos sjukgymnasten så han får knäcka till allt på rätt plats.
Nu ska jag ta min kinesiska box med 24 och lägga mig.
Natti natti!

1 kommentar:

  1. Så där har jag hur ofta som helst. Vissa dagar gör varje andetag ont för att jag har så mycket låsnngar. och ibland hugger det bara några gånger. för mig är det alltid värst på morgonen...?

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!