måndag 13 februari 2012

Hurv!

Jag känner mig inte riktigt på topp idag. Huvudvärken har jag dragits med idag också, och den klamrar sig envist kvar trots ett antal värktabletter.
Jag var hemma 17.30 vilket innebär att jag borde kunna göra lite saker på hemmaplan, men jag orkar verkligen inte. Det enda jag vill göra är att ha en stor påse godis och krypa upp i soffan. Men inte ens det kan jag, för jag har inget godis, och jag ska ju ändå inte äta det.
Så det betyder att jag får sätta mig i soffan tomhänt, eller bita på naglarna.
Snälla huvudvärk, försvinn!

1 kommentar:

  1. Det lät inte så kul, du får kanske pigga upp dig själv genom att köpa lite pennor :) Jag kan verkligen rekommendera promarkers, de funkar jättebra att rita med! Jo de är lite dyra kan jag tycka, och speciellt eftersom man vill ha typ alla färger som finns.. Här i umeå kostar de 32 kr st, men jag beställde härifrån för ett tag sen och då var de lite billigare http://www.artistica.nu/ Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!