torsdag 2 februari 2012

En studie i päls

Jag älskar att fota! Jag är så glad att digitalkameran uppfanns för då kan man experimentera gratis, radera bilderna som blev dåliga och ändå kosta på sig att ta den där extra bilden, bara för att!

Jag älskar när solen skiner. Trots att vartenda dammkorn syns, trots att man ser hur smutsiga fönstren är. Men det är ju så härligt, och man blir ju så glad.

Jag älskar mina katter. De har alla sådana personligheter, och så har de ju så mysiga kalla blöta nosar.
Jag älskar att pussa dem (jag vet att det är ohygieniskt - men jag kan inte låta bli).

Därför kombinerar jag alla dessa tre ingredienser i ett experimentellt fotograferande med Pälsen som huvudperson. Det var ju så fint när solen sken i hennes päls.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!