måndag 27 februari 2012

Ändan ur vagnen

Det känns att jag suttit och parerat med kroppen på skotern igår. Det känns både i ryggen och i armarna.
I morse var det återigen kallt, -20 grader och underbart vackert.








































































Jag har äntligen fått ändan ur vagnen och fixat lite "måsten". Bl.a. boka tid hos sjukgymnasten och fixa en läkartid för min hallux. Ibland känner jag mig som ett riktigt skröppel.

Jag är så sugen på att möblera om lite men det är ett svårmöblerat hus det här. Jag kommer ihåg känslan när man möblerade om i sitt rum hemma, vad man tyckte det var märkvärdigt.
Och när man bytte bänkplatser i klassrummet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!