tisdag 29 oktober 2013

LunaDsign på Etsy

Idag är jag ledig och då bestämde jag mig för att äntligen ta tag i Lunadsign´s Etsyshop. Jag registrerade den redan 2010 men har inte lagt upp några produkter förrän idag.
Ibland känns det jobbigt att sätta sig in i regler, konton och allt vad det innebär att det är lättare att bara skjuta på det.
Och det har jag nu gjort under rätt så lång tid. Gör jag det inte nu så blir det aldrig av.

Så hela morgonen har jag försökt läsa på, förstå, koppla samman konton, paypal, laddat upp bilder, vägt, mätt och skrivit in.


Så nu ligger hela 4 figurer uppe. Det kommer mer, men det känns som en bra början. Etsy är ju stort och känt så förhoppningsvis får jag sälja lite där.

Jag har även ätit mandariner!

2 kommentarer:

  1. Lycka till!
    Jag håller helt med dig om hur stort motstånd man kan känna över såna saker. Bara att få mailen upplagd i min telefon känns oöverstigligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det känns väldigt bra när det väl är gjort! Då slipper man ha det gnagande i bakhuvudet.

      Radera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!