onsdag 16 oktober 2013

Kolla här!

Det börjar bli dags att fundera på julklappar nu, eller hur?!
Här är lite grejer som finns kvar efter att jag stängt min gårdsbutik. Är ni intresserad så maila mig på malin@lunadsign.se


Fina skrivböcker från Rosehip Cards, storlek A5. De är tillverkade i 100% återvunnet papper.
Finns med äpplen och blommor på framsidan. Vita sidor.
40 kr


Fina små anteckningsböcker med olinjerade sidor. Längst fram i boken finns en sida med klistermärken.
Finns med fågel (lila), kanin (blå) och rådjur (grön) på framsidan
Storlek: 10 x 15 cm
70 kr


Små anteckningsböcker som ryms i handväskan. Tygpärm med ett snöre som du binder ihop den med. Finns kvar i färgerna: cerise/blå, lila/grå och cerise/lila
Vita sidor
 Storlek: 12,8 x 8,5 cm
30 kr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!