lördag 26 oktober 2013

Bouquet

26 oktober. -1,8 grader kallt och frost på gräsmattan.
Jag börjar få mer och mer stressdrömmar runt bröllopet. Dels har jag inte sett klänningen än, varken skymten av den eller provat den på mig. Inte för att jag är orolig att den inte ska dyka upp, för det gör den säkert.
Jag måste även hitta något till mig själv att ha utanpå klänningen om vi ska fotas utomhus, vilket jag hoppas att vädret tillåter.
Till brudnäbben är det mycket enklare. Jag ska göra en till beställning från Zara idag så hon har chans att prova sakerna ihop med klänningen.

En sak som jag däremot inte är ett dugg orolig över är min brudbukett. Jag har sett bilder på det färdiga resultatet och jag är mer än nöjd. Jag kunder inte gjort ett bättre val!
Linneá, du är sjukt duktig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!