onsdag 17 december 2014

April-Maj 2014

APRIL

En månad med massor av specialbeställda Lunafigurer. Det var doppresenter, vanliga presenter, SAIK-Lunor. student-Lunor och backspegel-Lunor som beställdes.



Under påsken kom mina föräldrar hit. Vi åkte en sväng till Finland och åt påskmiddag tillsammans med familj och vänner som kom på besök.


Påskriset bestod av vinbärsris, vilket luktade jättegott!


Det delades ut Lunafigurer till barnen och flera av figurerna fick egna instagramkonton. Det är roligt att se hur de triggar fantasin.


Grannarna i byn köpte en ny och cool bil som de kom förbi och visade oss.


Sist men inte minst så tog jag det avgörande klivet ut i det okända. Jag sa upp mig från jobbet för att satsa fullt ut på mitt eget företag. Det var dags att testa vingarna!




MAJ

Pollensäsongen satte igång för fullt och jag mådde inte så bra. Trött, huvudvärk och snorig - en
pollenallergikers förbannelse.

Jag jobbade för fullt på med min familjekalender och med att få ut nya figurer i butiken och mina Lunafigurer fick stoltsera i Expressens bilaga Handarbete & Pyssel.


Jag fick via instagram följa de utflugna Lunafigurerna på deras respektive konton


Sen upptog vi våra datekvällar. Varannan vecka får jag välja en date att överraska med och varannan vecka är det Mats tur. En härlig försommarkväll åkte vi ut till Dannes stuga för att fiska och grilla korv. Nappet var det dåligt med med sällskapet och vädret desto bättre.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!