onsdag 28 september 2011

Tankarna trängs innanför pannbenet

Den här veckan har jag massor av saker som borde och måste göras.
Mässan närmar sig, snart bara en månad kvar. Jag vet fortfarande inte hur jag ska ha min monter.
Jag vill gärna vara välplanerad och ha fixat fram allt som behövs, men jag har för lätt att skjuta saker framför mig tills det blir sista-minuten-planering.

Jag skulle behöva sätta mig med den stora bunten kataloger som jag plockade på Formex mässan. Titta igenom vad som ska beställas.
Det blir inget beställt om jag inte tar tag i det.

Och inte blir det något gjort av att jag sitter här och bloggar heller.

Nu ska jag fram med symaskinen igen, sprida ut alla mina grejer och börja sy.
Kom igen Malin, kom igen!!!!!

Jag ska bara värma på lunchen först. Man jobbar mycket bättre när man är mätt i magen.

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!