tisdag 20 september 2011

Egoboost 5

Min pappa ringde och sa att jag skulle kolla på Ebba von Sydows blogg.
I det senaste inlägget hon gjort ligger hennes lilla Marianne på golvet och längst fram i bild ligger det en Lunafigur!
Jag blir alltid lika glad när jag får se mina figurer i sina nya hem.
Denna bild är lånad från Ebba von Sydows blogg
Här ser ni figuren i sin helhet
Nu ska jag göra kväll. Jag har suttit böjd som en ostkrok i soffan och sytt i princip hela dagen. Det känns i ryggen.
Jag ligger bra till med antalet inför leveransen till Stockholm. Sen vill jag ju ha ett lager figurer som jag kan ha med mig till mässan. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!