onsdag 7 september 2011

Det är svårt men det funkar

Det är svårt att klara sig med bara en arm. Det funkar men allt tar så mycket längre tid. Vissa saker känns snudd på omöjliga.
Hur gör jag t.ex. för att tvätta min vänstra, friska arm? Får fundera ut någon lösning på det problemet. Be någon om hjälp kan ju vara ett tips kanske.

Det blåser och stormar idag så jag misstänker att jag och min onda arm tillbringar dagen ihop i soffan.

Och för er som undrar, 107 dagar kvar till jul!




Jag kan tala om för er att på Formexmässan var det massor med julgrejer som visades, så det är inte alls så långt bort som vissa vill få en att tro.

1 kommentar:

  1. sv: Ja Söderköping är verkligen fint. Kul att du blev sugen, vad var det du jobbade med då? :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!