onsdag 14 september 2011

Reportaget på nätet

Vi har inte drabbats av någon orkan men igår var det ganska så stormigt.
Det blåser idag med och är dimmigt.
Jag sitter med en god kopp kaffe och går igenom morgonens vanliga blogg-runda. 
Det luktar gott av müslin som jag har rostat i ugnen. Jag måste bara låta den svalna så jag kan äta frukost sen.

Jag trodde inte att Kuriren hade reportaget med mig på webben med det finns tydligen. Men alla bilder som var med i pappersversionen finns inte med.


2 kommentarer:

  1. Hej igen :O) Vad roligt med repotaget om dig, det är väl en fin bekräftelse? Du verkar vara jätteduktig. Ha en bra dag. Kram Katarina :O)
    P.S lägger till dig i min blogglista :O)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!