söndag 18 september 2011

Tankar om mässan

Dessa bilder har jag lånat från nätet. Man fick inte fota där inne. Många gjorde det ändå, men jag var rädd att bli påkommen och utslängd. Smygtfotade dock några med mobilkameran...



Jag har funderat en hel del runt Hantverksmässan som är 4-6 november i Arcushallen i Luleå.
Jag har som jag skrev tidigare anmält mig i år igen. Jag tyckte det var roligt att få komma ut och visa upp sig och det känns som att jag kunde "sprida budskapet om att jag finns".

För några veckor sedan var jag på Formexmässan och fick ladda hjärnan med inspiration. Jag funderade mycket runt hur jag ska kunna göra min monter så bra som möjligt. Genomtänkt och lättöverskådlig.
Vissa montrar, eller delar av dem, gav mig idéer på hur jag ska kunna göra.
Nu kan man inte jämföra hantverksmässan med Formexmässan. Där tar ju företag och bygger upp en mer eller mindre komplett butik.

Här kan ni se hur min monter såg ut förra året. I år har jag en lite större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!