torsdag 22 september 2011

Efterlysning

Jag har gått och sneglat på en lampfot på Åhléns. Jag hade svårt att bestämma mig för om jag tyckte den var snygg eller tacky.
När jag äntligen bestämt mig för småcool så fanns den inte längre kvar.
Därför efterlyser jag nu denna lampfot, föreställande en gren med en talgoxe på.

Bilden är lånad från bloggen I Veras Hus
Finns det någon där ute som köpt denna men sedan ångrat sig, insett att den inte passade, fått den in present och inte gillar den, eller av annan anledning skulle kunna tänka sig att sälja den till mig så hör av er till mig.

Håller tummarna!
Nu ska jag äta frukost, göra mig klar och sedan åka till sjukhuset i Piteå och träffa min axelläkare och se vad han har att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!