söndag 27 januari 2013

Vinterbad - inget för fegisar!


Idag har vi haft folk hos oss som vinterbadat. Det filmades och ska användas i någon film för Barentsregionen. Och på alla ställen de filmat ska de avsluta med ett vinterbad.


Jag skulle aldrig komma på tanken att lägga mig i en isvak. Jag badar ju inte ens på sommaren för att jag tycker det är för kallt.
Jag skulle behöva bli erbjuden mycket pengar för att ens tänka tanken.





 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We have had people at our place taking a winter bath.
They were filming the procedure for a movie about the Barents region. 
I would never take a bath outside during the winter. I don´t even take baths in Sweden during the summer because I think it´s to cold.
Someone needs to offer me a big amount of money for me to even think about it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!