onsdag 30 januari 2013

Ska jag eller ska jag inte?


Jag fick ett mail från Luleå Expo idag med en förfrågan om jag ville vara med på Expo Vår/Barnmässa.

I mailet stod det att de "jobbar med att få till en barnmässa som en del i Luleå Expo Vår".

Förra året var jag med på vårmässan och jag tyckte inte att det gav mig det jag ville ha. Det var inte riktigt min publik.
Hantverksmässan i höstas var också lite av en besvikelse när de valde att dela mässan med 55+, vilket innebar en stor del äldre människor.
Jag hade inte tänkt vara med på vårmässan men om det blir en delad barnmässa låter det ju onekligen lite lockande.

Men jag måste kolla med dem hur det blir, eftersom det stod att "de jobbar med att få till.....", vilket i min värld inte låter som att det är säkert att det blir så.

Vad tycker ni, ska jag vara med?
Det är en ganska stor utgift även om det ger en hel del publicitet och man syns.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
I got a mail today about the "Spring Expo/Childrens Expo" in Luleå. And a request if I wanted to participate.
They wrote "we are trying to arrange for a Childrens Expo as a part of the Spring Expo"

Last year I participated in the Spring Expo but I was a bit dissapointed. It was not my kind of public.
The Handicraft Expo was also a bit of a dissapointment because they had chosen to share it with 55+, which means a lot of elderly people.
I wasn´t going to say yes to the Spring Expo this year, but a Childrens Expo sounds really nice.

But I have to check with them to see if it´s decided how it´s going to be.

What do you think, should I say YES or NO?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!