torsdag 24 januari 2013

In work mode

Jag syr och syr...
Inte till något speciellt, utan bara för att öka lagret. Jag vet att Juliet ska komma med en beställning inom en snar framtid och då är det ju skönt att slippa tokjobba och kunna ta från det som redan finns färdigt.


Jag la en direktlänk i högerspalten, så nu kan man komma direkt till tävlingen där ni förhoppningsvis vill rösta på mitt bidrag. Det skulle göra mig överlycklig!



I morgon ska jag på date. Och inte med vem som helst, utan med min sambo! Det är så roligt när vi har tid att hitta på saker tillsammans, och jag ska bli bättre på att dra igång lite olika saker.
Och på lördag ska vi till Melderstein och reka bröllopsplats. Jag håller tummarna för att vi ska tycka att det är bra.


Sen kan jag ta tillfället i akt och gratta min kära syster som blev antagen till Socionomprogrammet nu i dagarna. Superkul för henne! Jag är så glad för hennes skull eftersom hon kämpat, pluggat, skrivit högskoleprov och äntligen fått lön för mödan.
Sen är det extra strongt att börja med detta nu när hon har två små barn. Men jag vet att hon klarar det. Bara hon vill så gör hon det!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I´m in Luna production....
I´m not sewing animals for a special occation, but it´s good to have a lot in stock. I know that Juliet (the childrens store in Stockholm) are going to order a few soon.

I put a link to the competition on the right side of the blog, so if you have a minute, please vote for me! 

It´s datenight tomorrow! A date with my love. It´s great when we find time to do things together.
And on Saturday we´re going to Melderstein to see if we want to have our wedding there. Hopefully we will like it.

I also would like to take the time to congratulate my sister. She was accepted to the University in Umeå. It´s great! I´m so happy for her because she´s worked hard for it! Go make me proud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!