tisdag 15 januari 2013

Sinnet spelar spratt

Det är märkligt hur ens sinne kan variera från en dag till en annan. De senaste två dagarna har jag känt mig tung i sinnet, låg, ledsen, orkeslös.
Idag känner jag inget av det.
Och ändå har inget förändrats över natten....märkligt! En människas hjärna och psyke är en gåta!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
It´s amazing how the mind works. It changes from one day to another. The last two days I´ve been feeling a little blue.
But today - nothing like that!
And nothing´s changed  during the night....strange. The human brain and psyche is an enigma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!