torsdag 17 januari 2013

Med utsikt över Afrika

Förra julen fick familjen en gemensam julklapp. En resa till Spanien, tillsammas allihopa.
Tanken var att vi skulle åka förra vår/sommaren men eftersom Tove var gravid med Siri då så bestämde vi att vi skulle åka nu i år i stället.

Så nu börjar man onekligen längta lite.
Vi ska åka till stället vi varit på två gånger tidigare, Torreblanca Marina. Sist vi var där var 1994 så jag kan tänka mig att palmerna på gården blivit lite högre, och att många hus hunnit växa upp.

Mats kom med idén om att vi skulle hyra en bil och åka till Gibraltar. Det ser jag riktigt mycket fram emot.
Jag satt och tittade på bilder därifrån. Det ser ut som att en jätte släppt en kolossal sten mitt i, som bildar Gibraltarklippan.


Sen är det tydligen massor med apor där uppe - och jag älskar ju apor!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Last Christmas the family got a gift together. A trip to Spain. Since my sister was pregnant during the beginning of the year we decided to go this year instead.
Do I need to say that it´s going to be great!!
We´ve been to Torreblanca Marina twice but it´s been a long time now, 1994. So I guess a lot has changed.

Mats came up with the idea of going to Gibraltar. I´m looking forward to that. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!