fredag 7 september 2018

Kanske blir det struktur trots allt

Dagen började med grupparbete, plugg och inlämning av kompletteringar och inlämningsuppgifter.
Dagen avslutades med storröjning här hemma, dammtorkning, sortering och tvättning.
Jag njuter av att göra något annat än att mata hjärnan med fakta. Att bara kunna gå omkring här hemma och fixa, lyssna på ljudbok och njuta av att det blir ordning och reda det är snudd på himmelriket! 
Just idag känner jag ett lugn i kroppen. Det känns som att det kommer att bli ordning på alla tankar och jag kommer få struktur på det hela, om än det kanske tar ett tag,

För första gången på länge så känns det även som att helger innebär ledighet. Jag kommer dock att börja jobba varannan helg fr.o.m. 6/10, så jag får val passa på att njuta nu.
Ska strax lägga mig och kika på Younger på TV4 Play. Jag har några säsonger att ta igen.
Natti natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!