torsdag 6 september 2018

Här ska röjas!!

Oj vad jag har varit seg idag. Jag och Evelina var på middag hos Pernilla igår, och sen kom Roger dit  och var snäll nog att skjutsa hem oss till stan igen.  När jag la mig i sängen var klockan redan 01.47. När hände det senast?
Klockan ringde en evighet i morse innan jag förstod vad det handlade om.

Så här känner jag mig just nu....

Jag gav mig ut på en promenad på förmiddagen och var hemma igen en kvart innan lektionen i sjukdomslära skulle börja. Vilken underbar lärare vi har i det ämnet! Här kan man verkligen se att det är skillnad på vilka som kan, och inte kan lära ut och få ett ämne att bli intressant.

Just nu vankar jag av och an och väntar på att det ska bli lagligt att gå och lägga sig för kvällen.
Tänker att i helgen ska jag röja här hemma...slänga alla lik, dvs döda växter jag har på balkongen, dammtorka och göra fint inför nästa vecka. Jag har svårt att koncentrera mig på skolan om det är alltför rörigt här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!