torsdag 27 september 2018

Friends

Det som känns bra, när man drabbas av sina låga tankar och allt känns jobbigt, är att vår klass är så himla bra.
Jag har ju inte lärt känna alla lika bra ännu. Det blir ju naturligt att man lär känna sin lilla studiegrupp bäst eftersom det är dessa personer man har mest kontakt med i fråga om grupparbeten och liknande.

Men det vi försöker peppa varandra så gott det går. När en har en dålig dag är det alltid någon som har en bättre och kan bjuda på lite positivitet. Det känns bra!
Och att vi faktiskt kan hjälpa varandra med olika saker!

På måndag och tisdag är det dags att träffas på riktigt igen! De senaste dagarna har känts lite tunga för mig. Jag känner att jag hamnat i en energisvacka och det är svårt att sätta sig med skolarbetet.
Jag har dock sett till att inte vara allt för sträng mot mig själv nu, och sett till att göra lite annat än bara studier. Dels för att samla lite energi, dels för att tänka på nåt helt annat. Och detta försöker jag utföra UTAN dåligt samvete.....det går väl si och så med det men jag jobbar på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!