onsdag 12 september 2018

En hög med korvar

Efter den här morgonen känns det som att alla uppgifter hopat sig till en stor bajshög. Ursäkta mitt omogna uttryck, men det är så det känns.
Det jag måste försöka nu är att ta en korv i taget och sortera upp alla uppgifter både för att få en överblick och för att min hjärna inte totalt ska koka över.

Vissa människor sätts på en position för att lära ut, men har ingen pedagogik eller planering. Det skapar bara en massa förvirring hos mig. Jag vill ha information INNAN jag börjar med en uppgift, inte nya riktlinjer allt eftersom. Det funkar inte.

Det regnar och jag tycker lite synd om mig själv och mina klasskompisar. Jag har uppfattat att det är många som känner sig extremt stressade över utbildningen, och det gör jag med emellanåt.
Jag får försöka att bara ta en sak i taget och inte tänka på allt samtidigt, för då går jag under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!