lördag 25 maj 2013

Key town meet 2013

Här kommer bilder från dagen:

Jag har ingen aning om vad detta är för bil men den var blank och fin!


Cool snubbe som vilar motorhuven


Någon som gör lite trix


Två killar imponeras av han på bilden ovanför


En bil i min smak, med detaljer som definitivt är min smak!


Besökare som står och pratar om vädret, bilarna och vad de ska äta till middag.


Jag tror att ägaren till denna bil gillar Elvis, men som sagt...det är bara en gissning.


En svart liten bubbla med väskor på taket - får mig att längta efter bilsemester!


Coolt par!


En snubbe som gillar döskallar....han hade många både på och i bilen!


Glada besökare njuter av fika i solen, men en av dem verkar tycka att solen lyser för mycket.


Hello there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!