lördag 4 maj 2013

Dagen då jag mötte Isabelle McAllister

Idag har det varit så mycket bättre på mässan. Mycket mera folk! De sa att det varit 3000 besökare igår, ungefär som det brukar vara, men det känns svårt att tro att det stämmer för det var en öde och tom känsla.
Strunt samma, idag var det i alla fall bra.


Idag var Isabelle McAllister och föreläste. Jag tog en sväng förbi för att ta några bilder, men hann tyvärr inte stanna och lyssna.


Hon kom förbi i min monter och kikade på mina Lunafigurer. Hon sa att hon gillade dem och att det var synd att hon redan hade hunnit skicka in sin lista till Family Living för hon hade velat ha med dem.
Men kan du inte ha med dem på nästa lista då? försökte jag, som knappt kunde tro att det var sant det hon just sagt.


- Men det var min sista lista, sa hon då. Men maila mig om du har någon högupplöst bild så kan jag se om jag kan hinna byta ut något mot den.
Jag säger bara en sak! Hoppas!
Snälla GW, jag kliar dig på huvudet hela kvällen om du får det att gå i uppfyllelse!


Folk har i alla fall varit fikasugna idag och jag har fått såld en hel hög med Lunafigurer.


Men det finns lite figurer kvar, så kom förbi imorgon och välj dig en kompis!



2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att hon kan byta ut nån bild.

    SvaraRadera
  2. Ja, hoppas hon kan byta någon bild eller lägga till!!!

    Finfina bilder.

    KRAM!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!