måndag 25 februari 2013

Sista veckan i februari

Våren gör sig onekligen påmind. Det är underbart härligt!
På fredag är det första mars och då är det officiellt vår/vinter för oss uppe i norr.
Helgen har varit skön. Jag har städat och fixat här hemma, sålt ut ännu fler saker från butiken och organiserat tankar, papper och dokument i datorn.


Jag har dessutom påbörjat arbetet med att ordna mina kategorier här i bloggen, så det blir mer överskådligt. Jag har tänkt tanken länge men fick ändan ur vagnen efter att Alexandra skrev om det i sin blogg "Försök att inte se så snygg ut" 
Hon har mycket, mycket fler inlägg än mig att sortera, men det är ett digert jobb även för mig som bara har 871 st.


 Tilde var på besök och passade på att kramas med den stora Lunan / Tilde came by and gave the big Luna a hug


Hon fick åka skoter för första gången och älskade det. Åka mer, sa hon när hon kom tillbaka / She got hooked on snowmobiles


Kotte sprang ute och njöt av det fina vädret, och så sov hon / Kotte ran around outside in the nice weather, and slept

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The weather whispers about spring....it´s lovely!
This fridag is March 1st, and officially spring up in the northern parts of Sweden.
The weekend has been nice. I´ve done some cleaning and organizing. Sold some more items from my shop, organizing thoughts, papers and documents in the computer.

I´ve also started to make the cathegorys here on the blog more perspicuous. I´ve thought about it for a long time, but didn´t get started until Alexandra wrote about it on her blog "Försök att inte se så snygg ut" 
She´s got a lot more blogpost than me, but it takes time to sort ot even 871 posts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!