onsdag 20 februari 2013

Är du miljömedveten?

Zuperzozial - 100% biologiskt nedbrytbart - tillverkat av bambu och majs - går att köra i diskmaskin och är förvånansvärt hållbart.
Roligt, trendigt och färgglatt!


När jag såg dessa produkter för första gången blev jag kär. Jag tyckte att känslan av att hålla i en av muggarna var overklig. Kan de verkligen vara gjorda av bambu och majs? Men jo, det kan de!
De är overkligt lätta och har dessutom snygga färger.
Perfekt att ha med sig på picknick som ett trevligt alternativ till de gamla vanliga papperstallrikarna och plastmuggarna.



Perfekta att ha i sommarstugan eller i båten. Eller varför inte hemma i köket.
De är inte bara miljövänliga, de är även snygga att se på!

Nu har du chansen att köpa på dig produkter från zuperzozial, till ett kraftigt nedsatt pris.

Detta är produkterna som finns kvar. Först till kvarn! Maila vid intresse, malin@lunadsign.se


Salladsbestick ordinarie pris 85 kr/st   NU 50 kr/st
Brun - 1 st
Rosa - 2st


Assiett, 21 cm - ordinarie pris 68 kr/st   NU 30 kr/st
orange - 7 st
grön - 8 st
gul - 8st
rosa - 8st
brun - 8 st


Mattallrik, 28 cm, ordinarie pris 95 kr/st   NU 45 kr/st
grön - 4 st
brun - 4st


Mugg, ordinarie pris 48 kr/st   NU 25 kr/st
rosa - 5 st
gul - 6 st
grön - 1 st
brun - 6 kr/st
orange - 3 st


Liten skål, 16 cm, ordinarie pris 75 kr/st   NU 35 kr/st 
brun - 6 st
rosa - 8 st


Salladskål, 24 cm ordinarie pris 150 kr   NU 75 kr /st
brun - 1 st
rosa - 4 st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!