torsdag 28 februari 2013

Jag trodde jag var fri

Jag trodde att faran var över. Min sambo har varit jätteförkyld i flera dagar men började känna sig lite bättre igår.
Jag har inte känt av något så när han började tillfriskna tänkte jag givetvis att jag hade klarat mig undan.
I morse vaknade jag med jätteont i halsen, och luftrören. Det känns som att jag svalt en mindre hamster som fastnat mellan näsan och svalget. Fy!
Men det är bara att vänta ut den (förkylningen alltså, inte hamstern) och hoppas att det inte blir värre.

Men trots mitt sköra tillstånd ska jag åka till Rusta och köpa förvaringslådor till garaget. Tänk om det skulle visa sig att det faktiskt går att få ordning där inne!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Just when I thought I was out of reach, I was pulled back! My fiancée has been sick with a cold the last few days but yesterday he started to feel better. I was happy to avoid to getting sick...so I thought.
When I woke up this morning with a sore throught I knew.....I didn´t get away!

But inspite my fragile condition I´m going to purchase boxes for the garage. Maybe there´s a possibility for some order out there.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!