lördag 8 december 2012

Varför visas inte det i år?

Jag har inte riktigt fått julkänslan att infinna sig i år.
Det kan bero på att de inte visat vissa obligatoriska saker på TV.

Det första jag saknar är Kanal 5´s vinjett med renen som hoppar ur paketen. Varför visas inte den i år?


Sedan saknar jag Finnairs vackra tecknade reklam film med den lilla renen som söker sin mamma.
Varför visas inte den i år?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The christmas feeling is almost non existing this year. I suspect it´s because they haven´t shown certain stuff on TV.

I miss Channel 5´s reideer jumping out of a chrismas gift. Why are they not showing that?

And I miss Finnairs beautiful cartoon commercial with the little reindeer that lost it´s mother. Why are they not showing that?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!