söndag 9 december 2012

Julmarknaden i Hägnan

Jag har försökt insupa julkänsla idag. Jag fick en liten dos i morse när de visade reklamen för Blossa glögg på TV. Det kändes bra.

Sen åkte vi på julmarknaden i Hägnan, Gammelstad. Det var mysigt, otroligt trångt och folk överallt.
Här kommer lite bilder därifrån:


 
 
 
 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Today I tried to force the Christmas feeling to arrive and I think I managed. We visited the Christmas market in Old Town. It was cozy and a lot of peolpe.

1 kommentar:

  1. Å så fint! Vilka enormt vackra bilder. Jag tittar och tittar. Precis så där ska det ju vara. Underbart!

    Ha en fin vecka.

    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!