onsdag 19 december 2012

Lucka 19

Det närmar sig jul lite för fort tycker jag. Jag har svårt att hinna med. Men nu är det som det är och det är dax för lucka 19 - Bee Bee.


Håller på att utbilda sig till sångpedagog. Hon hoppas på att få leda sin egen kör i Körslaget i TV nästa åt. Är du intresserad av att vara med?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Christmas is coming closer, a bit to fast. But it is like it is. Today it´s Bee-Bee´s calender day.

She studies to be a songcoach and hopes one day to lead her own choir in the TV-show "The choir battle". Do you want to participate?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!