söndag 29 maj 2011

Väder - regn

Ja, det regnar nu igen. Men det gör inte så mycket eftersom man får gjort en massa saker inne. Alla har väl saker som man skjuter upp, som aldrig blit gjorda och som ständigt är ett dåligt samvete som stjäl en massa energi.
En sådan sak för mig har varit klädkammaren. Det har varit opraktiskt gjort redan från början. Trång och jä**ligt.
Men nu har vi äntligen fått ändan ur vagnen och gjort om, gjort rätt och fått det riktigt bra. Det är inte helt klart än, men det känns redan så mycket bättre. Som en tyngd som lyfts från mina axlar.



Se så fint det ser ut. Kotte tyckte nog att det var stökigt och trång överallt så henne hittade jag ute i tvättstugan....i dockvagnen.



På Ängsgården där farmor har bott hade de gjort fint med en bild på henne och tända ljus. Det var fint gjort.



Vi har en rondell här i Luleå med ett....konstverk?....i form av en stor rostig boll. Jag tycker det ser ut som något från Star Wars men nu blommade det gult runt om den så det var riktigt vackert.




Och här satt Pälsen när vi kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!