söndag 22 maj 2011

Söndag kväll

Det har arbetats ute idag. Mats har klippt ner en massa ris och döda delar av buskar och träd. Det såg ut som en storm dragit förbi huset.




Jag har jobbat med Tildes stolar. Slipat bort all gammal färg, limmat ihop dem och spacklat.




Pälsen har njutit i stora drag. Hon håller sig i närheten vilket känns skönt. Hoppas hon fortsätter med det nu när hon är steriliserad. Kanske det inte är lika intressant med killarna i ladugården.


Jag upptäckte till min glädje att det kommit upp lite blommor i mina planteringar.




Pälsen låg och passade på Mats när han drog riset över gräsmattan, och så attackerade hon.




Nu är jag trött. Har varit hos farmor i eftermiddag. Det ser inte bra ut. Det tär på krafterna att se henne och vara ledsen. Så resten av kvällen ska jag tillbringa i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!