lördag 21 maj 2011

Blåsig eftermiddag

Nu har jag inhandlat mer material. Det var mycket folk på stan så jag skyndade mig att göra ärendena och sen hem igen.

Fick ett tråkigt besked på morgonen. Min farmor är dålig. Vi har varit där på förmiddagen och hållt hennes hand och pratat med henne. Jag hoppas hon hör vad man säger. Usch vad sånt här är jobbigt.

Sitter nu hemma med en kopp kaffe i hopp om att bota huvudvärken. Kliar även på årets första myggbett. Det kliar som f*n!

Vi får matgäster om en och en halv timme så jag bör väl dammsuga bort det värsta...






Kolla vilka fina hus. Jag vill så gärna ta hand om dem, renovera dem och bo där. Fast de ligger utanför Riga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!