lördag 28 maj 2011

Mentalt solsken

Typiskt att det ska vara grådimmigt och regn hängande i luften idag av alla dagar.
Det är lördag och på Biltemas parkering är det Key Town Meet.

Jag ska inte ljuga och påstå mig vara speciellt bilintresserad, men det är många väldigt häftiga och snygga bilar där.

Sen är det ju på min arbetsplats det är, och min sambo är involverad så jag bör väl "puscha" för det.

Och givietvis är det ett extra plus när man stöter på riktiga entusiaster som går in för det totalt.




Förra året fick vi åka med Sven från byn på en raggarrunda på kvällen. För det är ju standard efter sådana här möten.





Men nu när jag tittar på bilderna från förra året så regnade det ju lite då med, och folk verkade lika glada för det. Så vi hoppas på det bästa.

Men så plötsligt tittar solen fram, i allafall mentalt.

Jag är inne på min vanliga bloggrunda och landar hos Underbara Clara. Där har hon lagt ut bilder på sin lilla kille som ligger i vaggan med inte mindre än Boo.


Bilderna är lånade från Underbara Clara
Och så blir jag liksom så glad i hjärtat. Det var en bra start på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!