onsdag 22 augusti 2018

Redo för nya utmaningar

Två dagar gjorda - två dagar kvar på jobbet. Det är blandade känslor eftersom det är många som jag arbetar med som jag kommer sakna att ha daglig kontakt med.
Det kramades igår när två av dem jag uppskattar mycket på jobbet inte kommer vara på plats mina sista dagar.

Men jag känner mig redo för nästa steg framåt nu. Jag vill vidare och jag hoppas verkligen att det här är rätt för mig.
Alla böcker som behövs för att påbörja utbildningen är inköpta och jag får låna en PC av min pappa. En dator till låns i 2 år mot 2 st flugsmällor - en bra deal enligt mig!
Tack Tim för att du hjälpte mig att få fason på den!


På måndag smäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!