onsdag 29 augusti 2018

Home sweet home!

Nu är jag hemma i Umeå igen. I hemmets trygghet!


Fasen vad mycket känslor och tanka r som kommer upp till ytan när jag återvänder till min hemstad. Både sådant som har hänt förr, och tankar på det som varit för inte allt för länge.
Jag ska inte tänka på sådant nu! Min energi måste fokuseras på mig själv och det som är just nu.

Vi fick sluta lite tidigare idag så jag kom hem i bra tid. Jag var inte alltför trött på resan hem. Skrålade med i min spotifylista till Skellefteå får jag stannade för att tanka och gå på toaletten.
Från Skellefteå och hem lyssnade jag på ljudbok.

Väl hemma möts jag av Smilla i hallen. Kiwi ligger och rullar på mattan i vardagsrummet. Hon löper...och skriker!
Det är skönt att vara hemma igen! Borta bra men hemma bäst!

Ikväll tänker jag inte på skolan. Ikväll jobbar jag med företaget. Två specialbeställningar ska göras!'
Imorgon är det skoldags igen, men ikväll är det freetime!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!