lördag 18 augusti 2018

Lördagstankar

Så var den här sommaren över. Ingen kan väl komma på tanken att klaga på vädret?!
Jag har haft 4 veckors semester och på måndag börjar sista arbetsveckan innan skolan sätter igång.
All studielitteratur är inköpt och jag känner mig både nervös och förväntansfull.

Jag har varit pissdålig på att uppdatera bloggen i sommar (desto mer på instagram), men vaken kropp eller hjärna har fungerat så väl i den kvava värme som varit. Nu har dock svalare, mer höstlik luft börjat dra in över landet.

Jag tog höstens första promenad idag med förhoppning om att komma igång på samma bra sätt som jag gjorde under början av sommaren. Jag får passa på att tanka upp inför hösten och den långa vintern vi har framför oss.

I och med resan ner till Dalarna som jag gjorde förra veckan så har jag nu fått en nytändning i fotograferandet. Det känns jätteroligt att ha någon att dela sitt intresse med och Anki fick mig att tänka i nya banor. Våga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!