torsdag 18 maj 2017

Den tatuerade änkan

Jag har blivit lite sugen på en tatuering, men jag velar fram och tillbaka. Ska jag, ska jag inte. Coolt, men tänk om jag ångrar mig. Ska den vara svart eller i färg? Vart ska man ha den, ska den synas eller inte, tänk om det gör svinont....ja, införstår dilemmat.

När vet man om man bestämt sig? Känns det rätt i magen eller vad?

Första gången jag kände att jag skulle kunna tänka mig att ha en tatuering var när jag snubblade även denna på instagram. Det var i vintras. Jag har tänk på den sen dess.


Men samtidigt kan det vara fint med en text, nåt bra som peppar en i livet.
Jag har hittat några texter jag skulle kunna tänka mig, i en handstil
Typ denna.....Que la force soit avec too - may the force be with you



Eller dessa texter, dock inte i dessa typsnitt!

Be beautiful in your own way 

Once upon a time



Funderingarna fortsätter........to be continued

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!