torsdag 23 oktober 2014

Look at me I´m V.I.P!

Ikväll är vi bjudna på VIP-kväll på Magasinet som öppnar sina dörrar i morgon.
Det ska bli oerhört spännande att se hur de förvandlat lokalen från en rosalila godisaffär till en snygg och trendig inrednings/färgbutik.

Jag har följt arbetet på deras facebooksida och det ser ut att finnas både det ena och det andra inom dessa fyra väggar.
Spännande blir det i alla fall. Kanske hittar vi någon passande tapet till hallen.



Under första delen av veckan har jag sytt figurer. Under tiden jag sytt och dekorerat dem har jag sett en massa intressanta dokumentärer på Youtube. Bland annat Britains biggest hoarders, en dokumentär om en kvinna som är kär i Berlinmuren och en av mina favoritserier, Catfish.

Nu är jag färdig med ett gäng nya figurer och sitter för närvarande och redigerar bilderna till webshopen.

För er som är instagrammare så är det 2 dagar kvar på tävlingen där ni kan vinna en familjekalender från LunaDsign (@lunadsign).

Vad gör jag mer? Jag lyssnar på blåsten ute, funderar på om jag ska baka i morgon och i så fall vad, väntar på att få besked om att målarböckerna kan hämtas och inser att jag borde smörja in mina torra fötter.
Men först och främst längtar jag till ikväll. I´m a Very Important Person!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!