lördag 25 oktober 2014

Album para colorear

Igår var det julafton! Jag var till Luleå grafiska och hämtade en del av mina målarböcker. Allt fick inte plats i bilen så resten får hämtas till veckan.


Dagens stora aktivitet har varit att packa beställda målarböcker, de få jag hade hemma. Resten kommer sen idag eftersom jag hade glömt kartongerna i bilen som min man tog till jobbet.

Sen har jag fotat boken, lagt ut den på min WEBSHOP samt startat upp min ETSY SHOP igen.






Så här står det i webshopen:

Den enda målarboken du behöver

Här är den roligaste och mest fantasifulla målarboken. 20 sidor fullproppade med roliga miljöer, figurer och detaljer. Jag kan lova att den är minst lika rolig för pyssliga vuxna som den är för barn att färglägga.
Målarboken är tryckt på kartongsidor, med ringbindning och perforerade sidor vilket gör det enkelt att vända blad eller riva ut sidor ur boken.
Mått: 21 x 32 cm
Pris: 189 kr
Illustrerad av Malin Steding, LunaDsign

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!