onsdag 6 mars 2013

Påsken närmar sig!

Påsken närmar sig, det är bara 4 veckor kvar.
I vår familj brukade vi inte alltid få godis i påskäggen. När vi blev äldre så kunde det vara andra saker i stället, en CD, badbomber eller något annat vi kunde tänkas vilja ha eller ha användning för.
Godis brukar det ju finnas överallt annars på påsken.

Så mitt erbjudande till er är att ni i år kan dra in lite på sockret och istället ge era barn något som inte gör dem socker-speedade.


Jag tror varken barnen eller ni själva kommer ångra er!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Only 4 weeks to easter. 
We didn´t always get candy in our eastereggs when we were kids. When we got a little older we could get like a CD, or bath bombs or other things we might want or need.
There´s so much candy and sweets around easter anyway.

So my offer to you, so you could draw back on the sugar, is to give your kids something that doesn´t make them speeded on sugar.
I don´t think either of you will regret that!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!